divendres, 14 de novembre del 2014

FESTES DE SANTA GERTRUDIS

Aquesta setmana hem acabat de preparar les festes del poble i la presentació de l'escola nova a tot el poble. Heu vist quin logo més xulo ens han fet a la porta de l'escola ????? I heu vist quins collage de l'esglèsia més xulo on ens podem trobar tooooots els de l'escola!!!!!???? Veniu demà i mostraeu als papis quina escola més polida ens ha quedat!!!! Avui hem fet l'esmorzar compartit i hem acabat de preparar els tallers de demà. Per cert, moltes gràcies a tots per la vostra participació a l'esmorzar.

13 comentaris:

  1. Ui perdona que raro n'an sortit dos .Ines

    ResponElimina
  2. Avui m'ho he passat molt be als tallers perono no he anat ha tots perque no m'ha dat temps.
    I he arribat un poc tart. Amaya

    ResponElimina
  3. Vaig anar al taller amb la meva amiga Martina i ens va agradar molt els tallers. Neus

    ResponElimina
  4. Era molt divertit els tallers

    ResponElimina
  5. Me agradat molt era molt divertit.Esme

    ResponElimina
  6. Han cantat molt be i ha set super divertit.Ines

    ResponElimina
  7. Mo he pasat molt be a l'esmorzar compartit .UMA

    ResponElimina
  8. Ma agradad quan feian bai paies . Vicent

    ResponElimina
  9. de qui era el de:Era molt divertit???SARAH!!!!

    ResponElimina
  10. la meu amic lectora es molt sinpatica

    ResponElimina