dijous, 5 de març del 2015

SOM CIENTÍFICS

Avui hem tingut un mati d'allò més profitós!!!! Hem començat el matí buscant informació en els ordinadors del pes i mida de tres organs més importants del nostre cos:cor,pulmons i cervell. Però després N'Ana ens havia portat cervell,cor i pulmons de un bestiar(cordero). Hem alucinat!!!!!! Hem comparat les mides i el pes i ho hem tocat. A més hem bufat al pulmó i era alucinant com s'inflava.... Ara als comentaris hem de ficar quina ha set la nostra experiència, com ens hem sentit fent aquesta activitat i quines coses hem aprés

21 comentaris:

  1. No uvia fet mai ma agrdad moooooooooooooooooooolt. VICENT

    ResponElimina
  2. He apres com respiram amb els pulmons.El cervell es mullet.VICENT.

    ResponElimina
  3. A set moooooooooooooooooooolt divertit perque hem tucat moooooooooooooooooooooooooooooooolts d´ organs.Jordi

    ResponElimina
  4. Al prinsipi Hem pensaba que Hem donaria ascu .pero despues a set divertit i interesan vore els organs per dins .JAUME.

    ResponElimina
  5. m'ha agradat tant que vull cada dia que toqui projecte tocar cors,cervells, inflar pulmons o alguna cosa mes amb alguna part del cos d`un animal com els ulls, els ronyons,l`estomac, o alguna cosa pareguda.Uma

    ResponElimina
  6. Jo m'ho vaig perdre i estic molt trise.Sarah

    ResponElimina
  7. Em vaig divertir molt buscant amb els ordenadors,la meva parella va ser na Laura i vam trovar coses molt interesants de Cor els Pulmons i el Cervell.
    Tambe em vaig divertir molt tocant el (cervell,pulmons i el Cor) i m'agradaria tocar mes parts del cos.Amaya

    ResponElimina
  8. Jo ho vaig tocar tot i va ser molt divertit.El que mes hem va agradar tocar va ser el cor i els pulmons,hem vaig quedar amb les ganes de bufar els pulmons.Jordi

    ResponElimina
  9. M'agradat tocar tots els organs i me impresionat quan inflabe els pulmons n 'Aaaaaaaaaaana.MIQUEL

    ResponElimina
  10. al principi ma feia un poc de ascu pero llavo no tan el cor esta molt dur i la traquea era com una goma elastica i a set molt interesant i divetit tambe esper que ana porte mes organs per tocarlos.CLARA

    ResponElimina
  11. Va ser molt divertit perque varem tocar moltes coses. El cor estava fort pensava que era mes fluix. Els pulmons quant bufabes es inflaven. La traquea era molt divertida, era elástica i meu vaig pasar molt be.
    Va ser molt divertit i molt interesant. NEUS.

    ResponElimina
  12. Va ser molt divertit tocar els organs mes inportants i e apres moltes coses que el cervell no tene sang per dins i el cor estava molt fort.BRUNO

    ResponElimina
  13. Va ser molt interesant ver els pulmons i la tracea amb el cor.
    Al principi me va dunar ascu pero llavo veia que nusaltres lu tenim en el cos.
    Me va agradar molt.Quan pudem fer lu una altre vegada?
    Ayelen.

    ResponElimina
  14. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  15. A set molt interesant.Perque Ana a bufat amb una pagita i a fet funsionat un pulmo.Es com magia.He apres com era el celebro per dins , el seu pes i lo gros que es.JAUME.

    ResponElimina
  16. A mi també me va agradar molt compartir amb vosaltres aquesta activitat. Anaaa!!! Jo també ho vull fer més vegades!!!
    Reme

    ResponElimina
  17. M`a agradat molt peru tambe al principi me daba un poc de ascu.Ambar

    ResponElimina
  18. jo crec que seria molt interesant i divertit.Sarah

    ResponElimina
  19. A jo al principi em feia molt de ascu pero despues em va agrada.Cuan na Ana inflava es pulmo me va fe mol de ascu...Marga

    ResponElimina
  20. Me varen dir que na Mia va bomitar.Sarah

    ResponElimina
  21. M´ha agradat molt pero em donava asco. El cor quan el tocaves era moooolt fort. Els pulmons quan els bufaves anaven cap amunt i cap a baix. La traquea era mooolt elastica. Laura.

    ResponElimina